Naša nová kampaň

Našou novou kampaňou chceme poukázať na prepojenie starých marketingových prostriedkov, sveta sociálnych sietí a reálnou kvalitou ponúkaných služieb a možno aj trocha podráždiť niektorých prajníkov. :-)

Kampaň bez produktu, alebo malý rébus pre zákazníka

Úmyselne na našich reklamných plochách neuvádzame názov našeho zariadenia, ale samozrejme existujú rôzne prepojenia, ktoré vyskladávajú mozaiku. Kedže, väčšina návštev našich zákazníkov pochádza z referencii a verných zákazníkov, môžeme si dovoliť trocha recesie. Myslíme si, že "robiť veci inak" pozitívne posúva a mení poskytované služby, čo je v  konečnom dôsledku v prospech zákazníka. Najlepší určujú trend a my patríme medzi najlepších :-)).

Bilboard bez konkrétneho cieľa, ale predsa konkrétny

Billboardy su vec, ktorá tu už dávno nemala byť,

...ale je. Tak ho máme aj my, a dokonca dva. Dávať na neho, ale mapky a zložité odkazy nechceme, tak sme volili informácie, ktoré považujeme v súvislosti návštevníka našej lokality a našej reštaurácie, za dôležité. Slušné je pozdraviť a preto na jednej strane vás vítame na druhej, pri odchode, sa lúčime. Pri ceste k nám je dôležité vedieť, že sme často plní a je lepšie urobiť si rezerváciu. Pri odchode sa s vami lúčime, trocha odvážne oznamujeme, že teraz už viete prečo sme pyšní a odkazujeme, čo mohlo vzniknúť z našeho vzťahu. Preferujeme prvú možnosť, ale bohužiaľ, nie vždy to ide:

"Welcom, we don't need billboard" "make a reservation"

"Goodbye, Now you know why, "we love you, or not"

Sociálne siete sú fajn

Práve Instagram a Facebook, používame ako indíciu na prepojenie. Ak vás nejakým spôsobom osloví náš billboard, prípadne reklama na historickej tlačenej mape, kde viac plochy zaberajú reklamné plochy ako samotná mapa (vitajte v devätdesiatich rokoch), tak potom vďaka cielenej  reklame, ktorá sa zobrazí na vašom mobile si môžete spojiť tieto dva prvky a potom už chýba iba tretí - klinúť na tlačítko zobraziť polohu a ísť sa konečne najesť. Čo prichádza potom? "Love, or not" :-) Samozrejme v tomto prípade trocha dráždime tých, ktorí Facebuku a Instagrame prepadli viac ako je zdravé a oznamujeme. "Facebook? My hovoríme nie", "Instagram? Nie je nevyhnutný", alebo "Google? Je dôležitý, aby ste nás našli, ale nie príliš" 

A čo na to zarytý rozrývač internetu? Víťazoslávne napíše, že to je nezmysel, lebo "ako ináč by o nás vedel", alebo "hlavne, že sme tam keď to nepotrebujem" Asi to nie je OK, ale nás to trochá teší :-)

"Facebook?" "Google?" "Instagram?" We say no! 

Ako sme "zachránili" zadnú stranu gurmánskeho bedeckeru a  vizitky považujeme za prežitok, ale aj tak ich máme.

Ďalšiu malú recesiu sme si dovolili pri inzercii v Gurmánskom Bedeckeri, na ktorom sme objednali celú zadnú stranu a informovali čitateľov o tom, že tento priestor chránime, aby ho nekúpila nejaká nadnárodná korporácia, alebo iný "gastropodvod", aby sme neporušili GDPR a GPS tak sme nemenovali Mac Donald's, KFC, a podobne.

Objavili sme sa aj na mape, ktorej grafická časť je podľa nás trocha zabrzdená v čase, reklamy a informácii sa tam nachádza omnoho viac ako samotnej mapy...ale sme aj tam :-)...

Vizitky tlačíme na recyklovateľný papier a využívame aj ako nositeľa iných informácii, dávame ich k účtu a zákazník sa dozvie kde nás chváliť, prípadne sa sťažovať, grafika je jednoduchá a pozornému oku neunikne spojenie s našou kampaňou. Predpokladáme, že za nejaký čas bude časť nášho zeleného loga, tak známa ako napríklad fajka od NIKE, cca 50 - 75 rokov.